Grąžinimas ir garantija

Internetinėje parduotuvėje www.viskasplytelems.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:

  • garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
  • ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.

Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.

 
Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:
  • prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
  • bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.

*Jūs turite net 30 dienų apsispręsti dėl įsigyto pirkinio! Prekėms, pirktoms internentinėje parduotuvėje, suteikiamas net 30 dienų grąžinimo terminas nuo užsakymo pateikimo dienos. Grąžinimo atveju, pinigai, sumokėti už Jūsų įsigytą prekę, yra pervedami į Jūsų nurodytą sąskaitą per 14 darbo dienų. Šios grąžinimo taisyklės galioja perkant tik internetu.

Už transporto paslaugas ar COD pinigai nėra grąžinami.

Salonuose įsigytų prekių 14 dienų grąžinimo garantija!
  • Netikusią ar nepatikusią prekę grąžinti galima per 14 dienų nuo jos įsigijimo į viskasplyelems.lt saloną iš kurio pirkote;
  • Prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
  • Grąžinant prekę reikia pateikti pirkimo dokumentą (kvitą ar sąskaitą faktūrą) ir užpildyti prašymą kurį paduodame vietoje).
  • Pinigai už grąžintą prekę iki 50 eurų paduodami grynais, kitais atvėjais bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.
  • Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Mproducts.
Grąžinimo nepriimsime, jei:
  • prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
  • klientui užsakius prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;
  • ji buvo atsivežta klientui pageidaujant iš kito mūsų  sandėlio spec. kliento pageidavimu;
  • prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
  • pažeista prekė, jei atsirado prekės pažeidimas dėl kliento kaltės.

Galite iš anksto atsisiųsti pinigų grąžinimo prašymą, ir mūsų parduotuvėje jį kartu pateikti su grąžinamomis prekėmis.

Gaukite mūsų naujienas ir specialius išpardavimus